Heeej Alex,
Bij deze kom ik nog even terug op de nieuwsbrief...
-Er staat in op welke dag de foto shoot dag gehouden wordt, ik heb op de site gezet dat het rond 13:00uur begint (doen we meestal op zondag.
-Er zijn nog geen voorbeelden van de T-shirts, ik ben nog op zoek naar goede prijs kwaliteit enz. enz. zoals het er nu uit ziet zitten we op zo'n €12,50per shirt.
-Contributie is te storten op Rekeningnummer: 432842519 t.n.v. NTP contributie te Joure onder vermelding van je volledige naam (voor- + achternaam)
We zijn nog aan het bekijken of contante betaling ook mogelijk zal blijven via Final Gear.
-Het inzetten van leden bij evenementen voor: opbouw stand(s), vervoer van materiaal, leveren van show(waardige) auto's en ledenwerving via flyers e.d.
-De leden die niet kunnen hebben een beetje pech, maar we kunnen altijd een afspraak met deze en gene maken om op een andere dag wat foto's te maken. Het is ook mogelijk om eigengemaakte foto's op te sturen naar mij of Richard.
Voor voorbeelden van foto's, kijk ff een keertje op: www.designercars.nl of gewoon hoe andere foto's hier op deze site staan...
Genoeg info?

anders is er nog een hele hoop wat je ons kunt vragen op de 9 april zelf
Groetjes en tot snel
René"6N2"