Welkom op het Forum van  North Tuning Projects

https://http://north-tuning-projects.nl
Who is Who
Gepost door : north tuning projects met ip: 217.123.31*
Op: 22/02/2006 20:11
De bedoeling van Who is Who is dat je je voor kunt stellen aan de andere forumgebruikers.

Je kunt hier wat over jezelf vertellen en over je auto, waar je vandaan komt enz.

Je kunt ook bv. een afbeelding plaatsen van je auto en/of je mods.

mvg north tuning projects.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Theo met ip: 217.123.42.*
Op: 23/02/2006 12:49
zal ik de kop maar af bijten dan? omdat ik denk dat velen van jullie mij nog niet kennen

Ik ben Theo Roorda, 20 jaar, woon in woudsend, werk in de beveiliging (bij jobkuh)

ik rij in een zwarte golf 3 (1.8 tja...) uit '94

en hij is sins augustus in mijn bezit.

i.v.m financieele omstandigheden schiet het tunen bij mij nog niet op.

toch nog ff een lijsje van mijn aanpassingen:

Angeleyes, heldere knipperlicht + mistlamp units, heldere zij knipperlichten,

VR6 lip, 17" lm velgen.

En in het interieur: sportpendalen, groene neon onder dashboard en kofferbak, hoedeplank van mdf, en een leuke audio installatie.

de foto's volgen nog,

gr Theo

Ebn

Gepost door: jacob en nenna met ip: 84.87.161.*
Op: 23/02/2006 12:56
nou dan zal ik mij ook maar even voorstellen...

mijn naam is jacob renze de groot.ik ben 19 jaar en ben eigenlijk net begonnen bij de site en ook met tunen.ik heb een zilver grijze opel astra kijk voor de foto's eens op projects en dan jacob en nenna.nou ik ben in het dagelijks leven militair van beroep en doe dat al bijna 3 jaar.no ik hoop veel mensen te leren via de club en hoop dat het een gezellig jaar word.

groeten

jacob

Gepost door: Theo met ip: 81.206.97.*
Op: 23/02/2006 14:37
was nog ff vergeten te melden dat er nog een raceland einddemper onder zit en een green luchtfilter

foto

http://img50.imageshack.us/my.php?image=15lm1.jpg

Gepost door: Elbrich met ip: 81.206.240.*
Op: 23/02/2006 17:05
Derrek gezien in Bolsward, heel toevallig En volgens mij Jacob en Nenna bij de stoplichten op de Openhuizerweg!!

Greet el

Op: 23/02/2006 17:07
Shitt op het verkeerde forum gezet hahahahaa

Gepost door: wijnsma met ip: 62.131.115.*
Op: 23/02/2006 17:51
Mijn naam is Elle .

Woon in scharsterbrug .

Ben in bezit van een opel astra 1600 16v 100pk , en heb veranderd

buitenkant

voorbumber rieger , angeleyes black ,lexus achterlichten black , bosman grill (p.s dankzij miko ) , m3 spiegels , borbet velgen 16 inch 215 breed dunlop sp9000 , soundpipe en einddemper van sebring .

binnen

jvc/cd/mp3/dvd , schermpje , voor in de deur opel boxen , achter 4 lightning audio , 3 subs van jbl van +/- 3 * 250 watt rms , 2 versterkers , jbl

wat gaat er veranderen

acherbumper en sideskirts ,de auto word strak gemaakt en gespoten , andere velgen , voor velaagd achter verbreed , en misschien word de motor getuned

d,m,v powerbox

Gepost door: Jobkuh met ip: 213.46.75*
Op: 23/02/2006 17:57
okeeej, dan volg ik mn collega ook maar

De naam is Robert, maar op fora en meetings en binnen NTP ben ik meestal bekender onder de naam Jobkuh.

Jobkuh is 25 jaar en werkt in de beveiliging (bij theo), en hij rijdt een donkerrode peugeot partner (ook en vooral bekend onder de naam el-bussa) diesel.

Wegens drukte en prive-omstandigheden ben ik al een tijdje niet meer in joure geweest maar dat verandert snel weer voorspel ik iedereen

voor foto's www.vettebak.mijnalbums.nl.

daar staat ie as 3e.

Greets, Jobkuh

p.s: who are you??

Gepost door: beemer met ip: 217.121.199*
Op: 23/02/2006 18:25
dan volg ik ook maar haha

Mijn naam is Derrek, ik kom uit bolsward 21jaar jong/oud

overdag ben ik werkzaam in de bouw als timmerman.

ik rijd een zwarte 3.16I Bmw Compact uit 1995...

meer info daarvan staat wel op designercars : www.designercars.nl/directory/vis_bil.php?retbil_id=1955

en dat was 't wel zo een beetje...

Greets Derrek aka Beemer

Op: 23/02/2006 18:39
Dan hier nog maar een medelid die zich ff gaat voorstellen

Ik ben dus Elbrich en ben 23. Werk op de administratie van een ICT bedrijf.

Ik heb een zwarte mazda mx3 uit 93, 1.8 v6. Mijn trots haha!

Deze gaat onder de naam "dark angel" schuil

4 cm voor en achter verlaagd

17" banden + kosei velgen

geblindeerd zijramen en achterraam, + tribal (dark angel)

rainbow lichten in koplamen

smoked achterlichten ( komen carbon altezzas in)

dubbele remus uitlaat

frontlip

witte zijknippers

straks kuipstoelen + 4 puntsgordel

Neon in roosters, onderdelen dashboard gespoten

sportpedalen, sportpookje, witte tellerplaten, traanplaat vloermatten.

Ice wordt opnieuw ingebouwd, rockford fosgate versterker, en woofer P2002.

Nou dit was het voorlopig! en tot ziens!! hihi!!

Groetjes el

Gepost door: beemer met ip: 217.121.199*
Op: 23/02/2006 18:58
je vergeet je vet mooie tekst bij je instal haha

Gepost door: Richard civic met ip: 217.123.31*
Op: 23/02/2006 19:20
Oke ik ook maar even voorstellen:

Ik ben richard woon in sneek ben 27 jaar en ik ben vader van 2 dochters. ik ben bestuurslid van de club NTP voor de rest ben ik werzaam als zonwerings monteur in makkum en in mijn vrije tijd ben ik altijd wel te vinden bij finalgear ik rijd in een paarse honda civic (voorheen bij de meesten wel bekend rood van kleur).

Wat is er zoal aan gebeurt:

Geheel over gespoten in de kleur paars/blauw.

Intr.wit gespoten

issota stuur

issota pook

ps2

7" dak scherm

60 mm verlaagdt

side skirts

Carcept achtr bumper

Vis voor bumper

Vis dak vleugel

kamari look motorkap

angel eyes koplampen

lexus look achterlichten

17" chromen velgen

Voorheen.

Huidig.

groetjes richard civic

Gepost door: marius met ip: 80.56.147*
Op: 23/02/2006 22:27
hallo ik ben marius woon in leeuwarden en zag op de auto van robert(jobkuh) north tuning projects staan dus ik dacht ma ff kijken ent bevalt me hier prima ben een goede vriend van jeroen en voor de rest heb nog geen rijbewijs ma ben druk bezig de auto van men ouders om te pimpen haha das een peugeot 306 2.0 hdi break bijzonderheden side skurs gti velgen en geblindeerde ramen en woenssdag wordt de auto helemaal overgespoten dan ook gelijk de stootranden en het zwarte gedeelte van de auto groeten marius

Gepost door: René 6N2 met ip: 217.123.2*
Op: 24/02/2006 00:10
Hallo,

mijn naam is René "6N2" van Klaveren.

Ik ben 25 (bijna 26)jaar en tevens ook sinds kort bestuurslid.

Ik heb een vriendin Ingrid (ook lid v/d clib) en wij wonen samen in Sneek

Mijn naam, René6N2, heb ik te danken aan Jelle. Omdat ik rijd in een (blauwe)

VW Polo 6N2 en m'n naam daar op rijmt was het een makkelijk ezelsbruggetje.

Verder ben ik nu nog werkzaam bij de Mac in Lemmer.

In m'n vrije tijd ben ik regelmatig te vinden bij Final Gear of rond rijdend door Sneek.

Ik heb het nodige al verbouwd aan m'n auto, maar dit kun je lezen in het gedeelte 'projects' op deze site. (project VW Polo 6N2 René)

Groetjes en tot snel,

René "6N2"

Gepost door: Jacob en Nenna met ip: 84.87.161.*
Op: 25/02/2006 13:20
Hej allemaal

Ik ben Nenna 19 jaar, al ruim 2.5 jaar samen met jacob Ik woon sinds vorig jaar augustus in Leeuwarden en daarvoor woonde ik in een dorpje in de buurt van Utrecht. In het dagelijks leven studeer ik personeel en arbeid en ik werk 's avonds bij FBTO (ik doe voornamelijk autoverzekeringen )

Zelf ben ik nog niet in het bezit van een auto... Eerst het rijbewijs maar eens haha. Maar zodra ik een auto heb, zal hij op den duur niet veel meer op het origineel lijken

Ik hoop bij deze genoeg over mezelf verteld te hebben en ik zie jullie vast wel op de club

Nenna

Gepost door: Hester(NX) met ip: 217.123.36.*
Op: 26/02/2006 19:05
Ik ben Hester, ben 24 jaar en ik begin woensdag als bedrijfleidster in een kledingzaak in Sneek. (Ik ben nog assistent) Ik woon samen met Arno in Scharnegoutum.Ik had al een topic gemaakt en daarin vertelt dat we beginnen met verbouwen van de auto.

Ik heb een Nissan 100NX van 92 met een 1.6 moter. Hij is nu nog bordauxrood maar hij word antraciet.

Dit hebben we al gedaan:

Dashbord gedeeltelijk gespoten in het zilver grijs

Nieuw rood met grijs versnellingspookje

Rode automatten

Auto radio met voor en achter nieuwe boxen.(kenwood en pionier)

Achterste boxen zijn ingelegd in rode bekleding(word straks zilver grijs.

Nog vrij weinig nog maar dat halen we straks dubbel en dwars in. (ik had mijn auto elke dag nodig omdat ik in Harlingen werkte.)

Hij word straks opgeslagen en bewerkt in het schadebedrijf van mijn schoonbroer, dus dat word fietsen .

groetjes Hester (100NXje)

Gepost door: sido met ip: 81.58.194*
Op: 26/02/2006 23:26
He ik ben sido ik rij in een rode hyundai coupe 2.0 fx t volgende is aan mijn auto veranderd:

-nieuwe spoiler

-nieuwe velgen 17"

-4 cm voor en achter verlaagd

-geblindeerde ramen

-stickers zijkant auto

-katvervanger

-middendemper er tussen uit

-green powerfilter

-traanplaten op de vloer

-neon in de auto

-2 subwoofers + versterker 1100 watt

het volgende moet nog binnen komen maar is wel besteld:

-bumpers rondom

-spoorverbreders achter 1.5 cm

-sportuitlaat

Verder wil ik later nog veranderen:

-turbootje

-chiptunen

-interieur wat mooier maken

Dit was t wel zon beetje

groeten van sido

Gepost door: ynse pier met ip: 217.63.30.*
Op: 27/02/2006 13:55
Ik ben ynse pier en woon in goingarijp vlak bij joure. Ik rij in een rode Honda civic met 17inch velgen. ben het meeste trots op muziek instalatie van een dikke 4000 Watt max. ik heb al mijn ramen zware geblindeerd behalve het voorste raam. Ik hoop deze goed met mijn buitenkant bezig te kunnen dat zal inhouden nieuwe voor en achter bumper en bijpassende side skirts en dan wil ik mijn auto geheel in de super strakke kleuren laten spuiten met een strakke lijn erin die van scheef van voren naar achter loopt. maar dat moet allemaal nog maar dit is de bedoeling met mijn auto. en dan achterbank eruit en de nog 2 stealt 9300 er bij in en dan alles super straks inbouwen met polyester. Dit was mijn verhaal over de ideeen van mijn auto hoe ik hoop dat ik die deze nazomer kan gaan schowen. voor info hoe de auto er nu uitziet zie mijn project en lees.

Ik hoop dat het een beetje een leuk en duidelijk verhaal is, Groeten Ynse Pier

Gepost door: hendrik met ip: 217.123.18.*
Op: 01/03/2006 21:05
hallo ik ben Hendrik Smit te wonend in Sneek samen met mijn zoontje Hendrik junior en vriendin Janneke en we hebben ook een bolide onze trots, mijne het meest natuurlijk, (hahaha). Het is een zwarte golf type 3 (1., dus theo je ben niet de enige (hahaha). Zelf verandert: einddemper, PS2, 7"scherm, 16" ozez velgen, interieur delen rood, dak spoiler, sport stuur, audio kenwood auto radio, kenwood versterker, 2x 800 wat super woofers, van het merk b52, in totaal zit ik nu ongeveer op 1700 wat rmsjes, m3 spiegels, sparko stoelen rood, beetje voor ontsteking gegeven, dus steekvlammen uit de uitlaat hahahaha. Nou dat was het wel een beetje. laaatersssssssssssss

Gepost door: hendrik met ip: 217.123.18.*
Op: 01/03/2006 21:10
ps zie voor foto's onderstaande link of bij de projects...

http://217.123.31.164/Auto%20hendrik/HendriksGolf3/

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |