| internationale meeting |
| Gepost
door : Jobkuh
met ip: 213.46.75*
Op: 16/01/2006 20:25 |
|
hey hallo ntp-leden en bestuur, een vriend van me is lid in duitsland van een e36 bmw clubbie nu willen ze een meeting houden en zitten er over te denke dat evt. in nederland te doen. nu mijn vraag: is het een idee en is er belangstelling bij om dat samen te doen? laat maar weten en ideen zijn altijd welkom. Groeten, Robert |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Richard civic met ip: 217.123.31* Op: 16/01/2006 20:59 |
|
| hee jobkuh alles goed... wat moet ik mij daar bij voorstellen een meeting alleen van het merk bmw of zijn alle merken welkom en waar in nederland. heb je mischien wat meer info hier over. groeten richard
|
|
| Gepost door:
Jobkuh met ip: 213.46.75* Op: 17/01/2006 16:49 |
|
heey richard, gouwe gappie ja met mij gaat het wel goed alleen zit erg krap in de financiene ff dus vandaar dat ik ook al ff niet meer in joure gespot ben helaas ![]() komt allemaal door omstandigheden op mn werk. maah goed, ff terzake......die meeting is niet alleen voor bmw's, dus we zouden dan eventueel met heel ntp er heen kunnen over de locatie is verder nog niet echt iets bekend, aangezien het nog maar net in de kids-shoes staat maar ik hou jullie hier uiteraard ernstig op de hoogte hierzo plaats ik voor jullie de link waarop het geregeld wordt en besproken enzo...maar het is wel een duits forum: http://e36-forum.e36-page.net/viewtopic.php?t=851 Vriendelijke groeten vanuit Lwd. |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |