Welkom op het Forum van  North Tuning Projects

https://http://north-tuning-projects.nl
Auto bekrast
Gepost door : Dennis Tigra met ip: 86.81.169.*
Op: 07/01/2006 20:51
1 of ander jaloerse fl*kk*r heeft mijn auto vernielt. Ik zag het in het donker zodat ik de exacte schade niet kan bepalen maar zoals ik het nu zie is de passagiers-kant bekrast (diep) en de achterbumper beschadigd.

Bedankt voor het verneuken van iemands hobby

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Richard civic met ip: 217.123.31*
Op: 08/01/2006 11:11
GVD DENNIS DAT MEEN JE NIET HEB JE EEN VERMOEDEN WIE HET HEEFT KUNNEN DOEN OF HEEFT IEMAND WAT GEZIEN IN DE BUURT. VIEZE REKNAKLIJERS ALS IK ERGENS EEN HEKEL AAN HEB IS DIT HET WEL>

DENNIS SUCCES ERMEE ALS JE WAT MEER WEET LAAT HET DAN FF WETEN.

groeten richard

Gepost door: simonvr6 met ip: 84.83.126.*
Op: 08/01/2006 13:08
wat een zielig iemand als je dat al niet gegund wordt te slecht voor woorden in iedergeval succes er mee en ik hoop voor je dat je er achterkomt wie zoiets doet afmaken lijers.

:<

groet simon

Gepost door: Dennis Tigra met ip: 86.81.169.*
Op: 08/01/2006 15:19
Bedankt jongens! Super dat jullie zo meeleven. Het bekrassen is in Heeg gebeurt...en ik wou dat ik wist wie het deed.

De spiegel is bekrast (licht), de deur heeft een diepe kras (totaan de grondlaag), achterscherm heeft diverse kleine krassen en de achterbumper lijkt ook bekrast.

De spiegel moest toch al vervongen worden dus dat scheelt. Volgende week bij Final Gear maar eens een prijsopgave laten maken van de reparatie gaat kosten.

Gepost door: Jobkuh met ip: 213.46.75*
Op: 08/01/2006 17:40
tsjongejonge hey....wat een sneue bevolking hebben we tegenwoordig

ik heb het zelf paar maand geleden ook gehad (zei het in iets mindere mate) en ik weet hoe je je moet voelen dennis.

zoektochtje beginnen??

heb je in heeg nog rondgevraagd of iemand iets gezien heeft of heb je zelf enig id in welke richting je het zou moeten zoeken??

heel veel succes in elk geval jongen.

Groeten, Robert

Gepost door: beemer met ip: 217.121.199*
Op: 08/01/2006 18:58
jeeeeeezus!! hier kan ik echt niet over dat ze niet van andermans spul af kunnen blijven!!!!

suc6 met 't herstellen vd schade! en hoop voor je dat iemand wat gezien heeft/gehoord heeft..

greets Beemer

Gepost door: Dennis Tigra met ip: 86.81.169.*
Op: 13/01/2006 21:26
Deze week al een aantal keer (al usual) bij Final Gear geweest...en er zijn alweer plannen gemaakt om de auto toch nog dit seizoen showwaardig te maken

We klussen eerst nog even het interieur erin waarna de sideskirts en achterbumper worden aangepakt. Velgen zijn besteld...we krijg en er weer wat zin in

Bedankt jongens!

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |